• ISO 9001:2008, Kalite Yönetim Sistemlerini sürekli kılmak,
  • Teknoloji ile bağdaşarak vizyonumuza ulaşmak,
  • Sektördeki yenilikleri takip ederek müşterilerin isteklerini ve değişen beklentilerini karşılamak,
  • Gelişim ve iyileştirme sağlamak,
  • Kaliteyi hep arttırıp, daha iyiyi sunmak.
  • ISO 9001: 2008 Kalite Yönetim Sisteminin Faydaları

 

ISO 9001: 2008 Kalite Güvence Sisteminin temel amacı; Yapılacak işleri, bireylere bağlı olmaktan kurtarmak, böylece işi kurumsallaştırmak ve herhangi bir işin her zaman ve her koşulda, kalitenin güvenilirliğini ve sürekliliğini disiplin altına almaktır.

  • Kalite anlayışının gelişimi
  • Maliyetin azalması, Karın ve Pazar payının artması
  • Verimliliğin artması
  • Bir yönetim sağlanması
  • Çalışanların tatmini
  • Müşteri şikâyetlerinin azalması
  • Daha az Servis-Bakım
  • Zamandan tasarruf
  • Kuruluş içi iletişimde iyileşme

 

Müsteri Açısından;

  • Müşterinin kalite anlayışının gelişimi ile haksız rekabetin önlenmesi
  • Kullanımda kolaylık ve uygunluk
  • Güvenlik ve sağlık
  • Müşteri memnuniyeti
  • Firmaya güven